Friday, April 11, 2014

လူအျဖစ္ ဟန္ေဆာင္ျခင္း



မ်က္စိကုိ မွိတ္ ေခါင္းကုိ ျငိတ္လုိ႔
ကြ်န္ေတာ္ လူေယာင္ေဆာင္ခဲ႔တယ္။

တကယ္ေတာ႔….

ကြ်န္ေတာ္ဟာ ျခေသၤ႔တစ္ေကာင္ပါ၊
ဟန္ပါပါ ဟိန္းေဟာက္ရင္း
၀မ္းထဲမွာ အစာမရွိရင္ေတာင္
ျမက္ပင္ကုိ မစားတဲ႔သူမ်ိဳးေပါ႔။

ကြ်န္ေတာ္ဟာ ေမ်ာက္တစ္ေကာင္ပါ၊
ဇာတ္ဆရာရဲ႕ ခုိင္းေစမႈေႀကာင္႔
ဟုိသစ္ကုိင္းကူး ဒီသစ္ကုိင္းကူး
ဂနာမျငိမ္ဖူးသူေလ။

ကြ်န္ေတာ္ဟာ ယုန္ကေလးတစ္ေကာင္ပါ၊
နားရြက္တစ္ေထာင္ေထာင္နဲ႔
ပညာရွိေယာင္ေဆာင္ျပီး
သူမ်ားေျပာစကားေတြ နားေထာင္ေနက်ရယ္။

ကြ်န္ေတာ္ဟာ လင္းႏုိ႔တစ္ေကာင္ပါ၊
ညဘက္ဆုိ အလုိလုိ လန္႔ႏုိး
အိပ္မက္ဆုိးေတြရဲ႕ ေျခာက္လန္႔ျခင္းေတြႀကား
မျမင္မစမ္းနဲ႔ အသားက်ေနတယ္။

ကြ်န္ေတာ္ဟာ သုိးျဖဴတစ္ေကာင္ပါ၊
မသိျခင္းေတြ ေထြးပုိက္လုိ႔
ျဖဴစင္မႈေတြနဲ႔လည္း ေပ်ာ္ရႊင္ဖူးတယ္။

ကြ်န္ေတာ္ဟာ သုိးမည္းတစ္ေကာင္ပါ၊
မရည္ရြယ္ခဲ႔တဲ႔ အမွားေတြအတြက္
အသုိင္းအ၀ုိင္းထဲကလည္း ေျပးထြက္ခ်င္ခဲ႔ဖူးတယ္။

ေနာက္ျပီး…

ကြ်န္ေတာ္ဟာ ပင္႔ကူတစ္ေကာင္လဲ ျဖစ္တယ္၊
ျမတ္ႏုိးတြယ္တာမႈေတြအတြက္
သံေယာဇဥ္ အမွ်င္တန္းလုိ႔
လက္က်န္အခ်ိန္ေလးေတြမွာ
လူအျဖစ္ ကပ္တြယ္ေနခ်င္တုန္းပဲေပါ႔…..



No comments:

Post a Comment