Friday, March 9, 2012

The lost world - ေပ်ာက္ဆုံးေနေသာကမၻာ

The lost world - ေပ်ာက္ဆုံးေနေသာကမၻာတဲ႔...။
ဒီစကားလုံးကုိ ျမင္လုိက္တာနဲ႔ အေတြးေလးေတြ တန္းစီ၀င္လာမယ္...။
အတၱလႏၱိတ္ျမိဳ႔ေတာ္ဆုိတဲ႔ ေပ်ာက္ကြယ္သြားျပီဆုိတဲ႔ ကမၻာေဟာင္းျမိဳ႔ေတာ္လား...?
တိဘက္မွာရွိတယ္ဆုိတဲ႔ ေပ်ာက္ဆုံးေနေသာနိဗၺာန္ဘုံ - ရွန္ဂရီလာလား...?
ေတာင္အေမရိကတုိက္က လွ်ိဳ႔၀ွက္စြာေပ်ာက္ကြယ္သြားတဲ႔ မာယာယဥ္ေက်းမႈလား...?
လူသူအေရာက္အေပါက္နည္းလြန္းတဲ႔ အေမဇုန္သစ္ေတာႀကီးထဲက Jurassic Park လား...?
ကြ်န္ေတာ္လည္း စိတ္၀င္စားခဲ႔တယ္...။
ကြ်န္ေတာ္လည္း စူးစမ္းခဲ႔ဖူးတယ္...။
ငါသာရွာေတြ႔ခဲ႔ရင္ ေကာင္းမွာပဲတဲ႔...ကြ်န္ေတာ္စိတ္ကူးယဥ္ခဲ႔ဖူးတယ္...။
ေနာက္ဆုံးေတာ႔...
စိတ္ကူးေပါင္းစုံနဲ႔ ခရီးဆက္ရင္း
ကြ်န္ေတာ္တကယ္ေပ်ာက္ဆုံးသြားတာ
ကြ်န္ေတာ္႔ကုိယ္ကြ်န္ေတာ္နဲ႔ ကြ်န္ေတာ္႔ရဲ႔ပတ္၀န္းက်င္ပါပဲ..။
တကယ္ေတာ႔
ေပ်ာက္ဆုံးေနတဲ႔ ကမၻာဟာ 
ကြ်န္ေတာ္႔ကုိယ္ပုိင္ကမၻာေလးျဖစ္ေနပါေရာ႔လား...။
( mmcybermedia ကရုိက္တင္ေပးထားတဲ႔ the lost world - ေပ်ာက္ဆုံးေနေသာကမၻာဆုိတဲ႔ စာအုပ္ေလးကုိ ရွာေတြ႔ရင္း ျဖစ္ေပၚလာတဲ႔ အေတြးစဥ္ေလးေတြကုိ ခ်ေရးမိတာပါ။ 
ကြ်န္ေတာ္တုိ႔အေနနဲ႔ ကြ်န္ေတာ္တုိ႔ရဲ႔ ကုိယ္ပုိင္ကမၻာေလးေတြကုိ တကယ္ပဲ ေပ်ာက္ဆုံးေနခဲ႔ႀကပါသလား!)

2 comments:

  1. ရွိပါတယ္ကြ...မင္းကလည္း.....မေပ်ာက္ပါဘူး....မေရာက္တာပါ....

    ReplyDelete
    Replies
    1. ခုလုိ စာေလးေတြတင္တုိင္း လာဖတ္ျပီး မွတ္ခ်က္လာလာေရးလုိ႔ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ သူငယ္ခ်င္းရင္ဆူးေရ
      သူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္ ေအာင္ျမင္တဲ႔ ဘေလာ႔ဂါတစ္ေယာက္ျဖစ္လာပါေစလုိ႔ ဆုေတာင္းေပးလုိက္ပါတယ္

      Delete